piatok 26. februára 2010

Tatrabanka -banka kde sa klame a zdiera

Manželke v tejto banke pre dceru študentku vnutila konzultantka tejto banky produkt s vysokými poplatkami s ospevovaním výhod tohto produktu,pričom doma sme zistili že obdobne bankové služby su všade ovela lacnejšie a je ovela vyhodnejši produkt služby obdobný pre študentov,ked som sa emailom obratil na zastupcov tatrabanky,tak ty my obratom poslali email že možno zmenit produkt ,toto stanovisko my bolo opetovne potvrdene v telefonickom rozhovore,preto dcera prišla aj z miesta študia aby došlo k slubenej zmene produktu.No aké nemile bolo sklamanie ked v pobočke Tatrabanky Vranov nad Toplou zrazu odmietli splnit opakovane slubenu zamenu produktu.Takže važený klienti zastupcovia Tatrabanky ,kde riadne šklbú na predražených poplatkov za svoje služby,ktoré su podla mna malo kvalitné,ale ešte aj nehorazne klamú a zavadzajú klientov-nie je to moja prva zlá skusenost s touto bankou,pred zavedením eura my ich finančný poradca ponukol taký výhodný produkt že som nezhodnotil za dva roky svoje financie ani o halier,pokial iný bez rady rakeho experta dosiahli zhodnotenie od 3 do 8 percent.Pozor Tatrabanka ma majstrov na klamanie a blufovanie klientov,všetko si radšej 10 krat preverte ako by ste mali naletiet nejakým tlčhubom a klamarom.

6 komentárov:

  1. Pre objektivitu treba dodat že šef Vranovskej pobočky Tatrabanky sa my ospravidlnil,ale je to iba mala sat. za to čo sa udialo a ake škody my vznikli./strata času ,penazi,energie a nervov/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Suhlasím s tým že TB zdiera a to ešte nevravím ako zavádza klientov a to nie len pri hore uvedenych sťažnostiach na TB...a tie produkty v reklamách su pre ludí ktore zarabaju viac ako 800€ mesačne...čiže bežný predavač keby potreboval požičiať nejaku sumu nad 4000€ tak ma problem...zbytočna strata času a nervou PS:nenormalne vysoke uroky...nízke dostane len VIP klient aj to neviem jak ich generuju... konkretne tato banka ma cicia 8 rokov a žiadne výhody nemám... asi zrušim učet a budem všetko platiť poštovou poukážkov... :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám možno horší problém to nechám na zváženie niekomu inému.Mne už tatrabanka znepríjemnuje asi rok život mám je pravda uvery 4. Banka skúša denodenne čo asi znesiem .Na kolko som prišiel o prácu ,tak som musel pristúpiť na reštruktulizáciu uverov . To som nevedel čo nastane. po troch meiacov zrusili mi aj prečerpanie účtu ,aby nebolo toho málo.Nakolko som prišiel o firmu a prácu tak som nemal sčoho platiť.Tak sme sa dohodli na splát. kalendár. Nič nebolo v neporiadku.Ale po troch mesiacov mi prišlo ,že čo platím že žiadna dohoda nedošal aoni oničom nevedia. no strašné tak po prozbách a blba robenia so mňa, som dožiadal o nový splat. kalendára na papier aby nemohol nik odškriepiť čo bolo dohodnuté. po dalších troch mesiacov došiel papier že bude 20.2.2012 odblokový môj účet amám už prevádzať peniaze cez účet . peniaze som vložil "ALE"peniaze neprešli a to som už zo zotrvačnosti skúsil opýtať sa v banke či to prešlo s doterajších skúseností .No tam mi bolo povedané že mal som prísť do banky ešte nejaký papier podpísať. a pri otázke prečo to nevedeli napísať do papiera ktorý mne poslali .Že je to moja chyba a nie ich tak som napísal sťažnosť a riešim to súdnou cestou .PS: ak niekto mne povedal že budeš si platiť všetko na čas a aj tak prídeš o barák tak toho asi neveril bi som , ale to sa mne stalo .ČO NA TO POVEDAŤ . kde je spravodlivosť

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Majo. Obrať sa na bankového obusdmana. Mám podobnú skúsenosť.

      Odstrániť
  4. Milan ,marec 2012,
    S Tatra Bankou som bol v celku spokojny až do marca tohto roku.
    Môj problem začal ešte v roku 2005 , keď so podpisal ručenie byvalemu susedovy a kamaratovi , ktory si bral v Slov. sporitelni uver 100 000 sk (pri tom uroku by som sa tiež hambil že je Slovenskaaa),spočiatku platil ,platil až sa odstahoval do čiech . Jedneho dna mi prišlo aby som za neho zaplatil cca 9500 sk , kym som sa rozhibal musel som zaplatiť 14 500 sk ,ktore mi mimochodom dotičny vratil. Potom bolo tri roky ticho (fajn všetko splaca asi?) , až zrazu mi prišiel papier od EOS KSI (spoločnosť ktora odkupila dlh od Slov. spor.)A aby som vyplatil do určiteho datumu sumu 6224 eur,samozrajme hned som začal vyvolavať čo sa da robiť .Tak som sa rozhodol to vyplatiť , 3000 eur som si požičal od rodiny a 3000eur som si chcel požičať z TB (veď každu chvilu mi chodili emaily že mam predschvaleni uver , už v neviem akej sume . Tak som teda šiel do TB , pracovnička mi hned povedala že určite nebude problem že mam plat na o dosť vyšši uver , spokojne som teda odišiel domov , s papiermi , no pokoj sa vytratil ked mi prišla SMS s tym že moja žiadosť o uver sa zamieta , z dvôvodu neg. informacii v Spol. reg. bank. informacii. No šlak ma takmer trafil, ja ktory som nikdy nemal z bankou problemi , dokonca aj uver ktory som ja mal pred tym som predčasne vyplatil , a teraz keď som ja stal o ich dôveru sa na mna vyprdli . Cely Slovensky bankovy system je uplne na HOV.. . Aky je to rozum? -veď ak chcem od niekoho peniaze tak ho predsa nevtrepem do neakeho registra ako neplatiča (ved hned na prvu vyzvu som reagoval a vychadzal som im v usterty)
    Zaver - ja som tych 6260eur vyplatil(navišilo sa to o urok za tri dni) , skontaktoval som byvaleho kamarata , a dokonca už mi poslal dve splatky po 120 eur ( no ja vraciam rodine mesačne 300 eur). ( mimochodom spoločnosť EOS KSI mala minuloročny obrat 22.6 mil. eur)

    OdpovedaťOdstrániť